Annonce

Ja tak, jeg vil gerne modtage Hjemmets e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. fra Hjemmet og Hjemmets partnere. Læs mere om nyhedsbrevet, partnerne og deres produkter her.

Bliv abonnent på Hjemmet

Køb denne skønne Boheme-plaid fra Arctic i 100% ren norsk uld. 

Køb allerede i dag »

Annonce

Brevkassen: Skriv til Vibeke

Har du knas i parforholdet? Problemer med din eks, dine (sted)børn, kollegaer eller andre omkring dig? Står du i det hele taget et sted i dit liv, hvor du ikke helt ved, hvad vej du skal vælge? Så skriv til Vibeke og få et klogt og meget kontant bud på, hvordan du kommer videre.

 

Du kan skrive til Vibeke her: brevkassen@hjemmet.dk

Annonce
Annonce
Foto: Alamy

Spørg Vægtkonsulenten: Hvordan får jeg flere proteiner til morgenmad?

Spørg Vægtkonsulenten
Hvad skal man spise til morgenmad, hvis man gerne vil starte dagen med en god portion proteiner?

Spørgsmål til Vægtkonsulenten:

Jeg spiser altid havregryn til morgenmad, men kunne godt tænke mig at starte dagen med lidt flere proteiner. Yoghurt eller skyr er dog ikke en mulighed, da jeg ikke kan tåle mælkeprodukter. Har du et godt forslag? Det skal helst ikke være for besværligt.

Tina

 

Hej Tina

Du må gerne skifte mælkeprodukterne ud med sojamælk, når du ikke tåler laktose.

 

Ellers vil jeg anbefale et kogt æg eller en omelet med grønsager. Begge dele mætter godt, og du kan sagtens lave det aftenen inden, hvis det skal gå lidt stærkt.

Venlig hilsen Ida

Annonce
Publiceret: 26-10-2013

Facebook-kommentarer

Medlemskommentarer

Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at deltage

Er du ikke medlem endnu?

 

Så meld dig ind, og få mulighed for...

 

  • At kommentere artikler, deltage i vores debatforum og give de andre brugeres billeder 'thumbs up'
  • At lave din helt egen side med f.eks. en blog, dit eget fotoalbum og meget meget mere..

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen her på Hjemmet.dk!

Hjemmet i denne uge

Dagens lækkeri