Søg i denne blog...

Enkel adresse til bloggen:
http://www.hjemmet.dk/eventportalen/blog
Annonce

Ja tak, jeg vil gerne modtage Hjemmets e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. fra Hjemmet og Hjemmets partnere. Læs mere om nyhedsbrevet, partnerne og deres produkter her.

Bliv abonnent på Hjemmet

Køb denne skønne Boheme-plaid fra Arctic i 100% ren norsk uld. 

Køb allerede i dag »

Annonce

Brevkassen: Skriv til Vibeke

Har du knas i parforholdet? Problemer med din eks, dine (sted)børn, kollegaer eller andre omkring dig? Står du i det hele taget et sted i dit liv, hvor du ikke helt ved, hvad vej du skal vælge? Så skriv til Vibeke og få et klogt og meget kontant bud på, hvordan du kommer videre.

 

Du kan skrive til Vibeke her: brevkassen@hjemmet.dk

Annonce
Annonce

Hyr en professionel til din fest eller gør det selv!

Publiceret: 17 feb 01:23
Tags: eventbureau, events, firmafest, københavn, oplevelser, fest

Når du står overfor at skulle arrangere en fest - enten i din virksomhed eller helt privat, så er det gerne en udfordring, at få styr på alt, hvad der skal være styr på.


Derfor er der igennem de senere år dukket en helt del såkaldte eventbureauer frem, hvoraf du via det blå link kommer ind på vores bud på, hvad et sådant bør gøre for dig, som forbruger.

 

Det korte af det lange er, at det er meget vigtigt, at du får udført en ordentlig planlægning, hvis der kommer ret meget mere end 20-30 mennesker til din fest. Mindre end dette kan naturligvis også kræve en del planlægning, men i det en firmafest kommer op på de 50-60 deltagere, begynder det altså bare at blive fatalt, hvis et eller andet går galt for dig.

 

Hav altid styr på det basale

De ting som du naturligvis skal have styr på, er eksempelvis maden, drinks, underholdning, mere mad og nogle gode muligheder for at starte samtaler.

Det er vigtigt at have styr på, om dit formål er at hygge og snakke eller det er, at skabe en fest der går amok: Og hvordan kommer du så hen imod dette mål?

 

Hyr et eventbureau og slå benene op

Ved at hyre et eventbureau, slipper du fuldstændigt for alle disse udfordringer. Vi tager os af alt der hedder mad, drinks, oppyntning, servicering og klarer desuden diverse udfordringer, der måtte opstå i løbet af en god lang aften.

På den måde er du:
1. Sikret, at du kan få lov til at hygge dig, til din egen fest.

2. Sikret masser af tid til at holde festen kørende og sørger for, at alle har det sjovt. Dette støttet op af den gode stemning, som vi i samarbejde har opbygget igennem madvalget, oppyntning og det generelle tema samt underholdningen i løbet af hele aftenen.

 

Det er naturligvis ikke gratis at have et eventbureau til at klare ærterne for dig - men det er sjældent dårligt givet ud, hvis du skal holde en stor fest og ikke har lyst til at bruge mange timer på, at planlægge alt ned til mindste detalje.

Vi har prøvet det før, og ved, hvad der kan gå galt. Vi løser problemerne før de opstår og holder festen kørende, med den helt rette stemningsopbygning og underholdning.

Facebook-kommentarer

Kommentarer

0
Du skal være logget ind for at deltage

Er du ikke medlem endnu?

 

Så meld dig ind, og få mulighed for...

 

  • At kommentere artikler, deltage i vores debatforum og give de andre brugeres billeder 'thumbs up'
  • At lave din helt egen side med f.eks. en blog, dit eget fotoalbum og meget meget mere..

Vi glæder os til, at kunne byde dig velkommen her på Hjemmet.dk!

Sidst online: 17 feb 01:15

Opslagstavlen

Opslagstavlen

Mangler du pennevenner, leder du efter gamle skolekammerater eller samler du receptkuverter eller andet,  så kan du gratis oprette en elektronisk indlæg på Hjemmets opslagstavle.
 

Så mange er vi:

Medlemmer: 12303
Ny blog-indlæg sidste dage: 0
Nye billeder dag: 0